Tåg

sitter nu på ett tåg mellan Stockholm och Göteborg. Får köra en omväg genom Västerås för att det är fel på någon kabel. Just nu är vi 1 h och 20 min försenade med det kommer bli mera under resans gång eftersom vi har långsammare tåg framför oss. Hoppas bara det inte blir allt för sent, ska nämnligen hinna med två bussar också men om jag inte gör det får jag ta någon senare buss......

När jag tog tåget mellan Uppsala-Stockholm så fick Kajsa och Emma hänga med. Jag har nemnligen aldrig bytt tåg eller buss för den delen så då fick dem hjälpa mig med ett byte i alla fall. Hehe vad feg msn är. Men dem fick iallafall en tur i Stockholm, inte dåligt!!!

Kunde inte ladda upp någon bild så det får bli bilder i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0