Idag

Idag har jag bara latat mig hehe. Har lite ont i halsen men annars är det bra. Förutom att bara lata mig har jag planerat lite med familjen eller mäst pappa och Emma om midsommar. Varje år är vi på landet och även denna gång haha. I år kommer det bli mera ungdommar än vanligt vilket kommer bli himla kul. En av mina kusiner kommer även att dra tu med sitt gäng till deras gård några hus längre bort och grannhuset kommer säkert också ha det. I år genererar ungdommarna i Järlåsa haha. vad kommer ni att göra på midsommar ?

här kommer lite härliga bilder från datorn



Den godaste juicen



Elviras kompis från Island kom och hälsade på


fina Kasper


Lyssnarängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0