hello !!!

Detta är första inlägget på denna blogg :D har suttit hela dan med syrran Emma och försökt fixa min design. Men det gick inte så bra..... under det två senaste dagarna har det hänt grejer. I måndags var det niornas bal. Alla var så fina och vi hade väldigt trevligt. Kanske inte världens bästa musik derekt men än då. Och i går så tog syrran Kajsa studenten. Hon hade världens finaste klänning på sig. På lundelska skolan som hon gick på springer man ut från slottet vilket jag tycker är väldigt roligt ( kul när det inte är någon skol miljö ). Efter utspringet vinkade vi av henne och klassen när dem åkte i väg med flaket och så tog vi bilen hem och gjorde klart det sista med maten innan familjen och vännerna kom. Förutom studenten kom även våran äldsta syster hem :D det är alltid så roligt. Föresten vilken tur vi hade med vädret !!!!! 
Idag har jag som sagt försökt fixa med designen på min blogg. Får försöka lära mig mera om hur man gör senare. Här kommer några bilder fårn balen och studenten. 


                                                ett härligt jäng av tjejer <3

   







                                                                Kajsa, Lina och Karin


                                                             jag och Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0