25/6 2012

Lite sent inlägg men har haft fullt upp och jag lyckas inte logga in från appen... Resan till Smögen gick iallafall bra. det krånglade super mycket på tåget mellan Stockholm-göteborg. Det blev mer än 2 h sent. Det berodde på att en kabel hade blivit förstörd och då fick vi åka en omväg genom Västeros och sedan fick vi köra långsamt och stanna hela tiden för att vi hade ett långsammare tåg framför oss ( tåget jag åkte med var ett snabbtåg ).
 
När jag var framme i göteborg skulle jag igentligen ha tagit två bussar för att komma till Smögen men då hade Sj fixat en taxi till mig i stället för annars skulle jag få sitta och vänta på bussen ganska länge och inte kommit fram förens sent på kvällen. Tack så mycket :)
När jag kom fram så lagade jag och My en god middag som bestod av kyckling, pasta och tomatsås. Mot kvällen blev det även så klart en massage.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0